Przemyśl to!

Rusza outdoorowa odsłona kampanii !

Od początku listopada przez miesiąc przekaz kampanii obecny jest na billboardach i citilightach w blisko 700 lokalizacjach w całym kraju.

Lista miejscowości jest długa:

Chojnice, Płońsk, Pułtusk, Częstochowa, Poczesna, Kąty Rybackie, Kwidzyn, Malbork, Bytom, Chorzów, Czeladź, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Katowice, Mikołów, Mysłowice, Piekary Śląskie, Rybnik, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Świętochłowice, Tychy, Zabrze, Gierałtowice, Poręba, Rydułtowy, Zawiercie, Choszczno, Międzyrzecz, Kowary, Ostrowiec Świętokrzyski, Starachowice, Łazy k. Koszalina, Mielno, Kraków, Gaj, Łódź, Biały Dunajec, Chyżne, Piwniczna, Rabka-Zdrój, Skawa, Iława, Kętrzyn, Morąg, Ostrołęka, Piotrków Trybunalski, Luboń, Jarosław, Lubaczów, Rzeszów, Lębork, Sławno, Ustka, Augustów, Giżycko, Międzywodzie, Sandomierz, Tarnów, Dębica, Grudziądz, Gdańsk, Gdynia, Sopot, Chałupy, Hel, Jastarnia, Tczew, Władysławowo, Polanica-Zdrój, Ząbkowice Śląskie, Piaseczno, Raszyn, Warszawa, Wrocław, Bielany Wrocławskie, Nowa Sól, Żagań, Żary, Bydgoszcz, Białystok, Kraków, Lublin, Poznań, Radom, Szczecin, Toruń.

Taki zasięg możliwy był dzięki hojności partnerów kampanii i tysięcy drobnych darczyńców – sympatyków Fundacji Mamy i Taty. Dziękujemy w imieniu 60 tysięcy dzieci, które każdego roku przeżywają rozwód swoich rodziców.