Przemyśl to!

Pierwsze podsumowanie kampanii.

 

W listopadzie dobiega końca nasza kampania społeczna.

Oto pierwsze podsumowania.

  1. „Bajka” główny spot kampanii miał blisko 1300 emisji w TVN, TVN7, TVN Style TVN Turbo i TVN Meteo, WeddingTV i ponad 950.000 na 145 ekranach LCD w klubach fitness, kawiarniach i pubach w całej Polsce.
  2. Wersja radiowa spotu miała 600 emisji w Tok FM, Roxy FM oraz Złote Przeboje.
  3. Na stronach www.rozwodprzemyslto.pl oraz www.mamaitata.org.pl mieliśmy blisko 3,5 mln odsłon.
  4. Nasze spoty w serwisie YouTube obejrzało ponad 34,5 tys. internautów a na Facebooku przybyło nam ponad prawie 1500 fanów, 1500 nowych opinii i 489 tys. wyświetleń.
  5. Przekaz kampanii był obecny w listopadzie na billboardach (300 lokalizacji) i citilightach (372 lokalizacje) w ponad 80 miastach Polski.
  6. Patronatem objął kampanię Rzecznika Praw Dziecka. Tuż po starcie wycofał się niestety Minister Sprawiedliwości. List z poparciem przesłał natomiast Rzecznik Praw Obywatelskich a odpowiedź odmowną w sprawie patronatu Minister Pracy i Polityki Społecznej.
  7. Partnerami kampanii zostały firmy: Cisowianka, PwC, Bartek, Granna, NewtonMedia, AMS, TELESCOPE, EURA7
  8. W mediach ukazało się kilkadziesiąt wywiadów i informacji o kampanii.
  9. Ważniejsze jest jednak to, że codziennie odbieramy telefony lub maile od osób poruszonych wiedzą o skutkach rozwodów dla dzieci, szukających pomocy w trudnych życiowych sytuacjach. Jesteśmy więc pod wrażeniem z jednej strony skuteczności przekazu medialnego, z drugiej wagi jaką dla odbiorców mają sprawy, które poruszamy.

Zobacz więcej szczegółów.